23. 11. 15

Metulj

Hej!

Po zelo dolgem času se vračam na svoj blog z novo voščilnico z motivom metuljčka. 
Na desni strani sem bel rob pustila prazen z namenom. V mislih sem imela, da bom tja napisala ime prejemnice čestitke. 




S to voščilnico želim sodelovati na naslednjih dveh izzivih:



Pa da ne pozabim. Rada bi delila še rojstnodnevni bonbonček od Zvonke, ki izgleda res super!


To bi bilo zaenkrat vse. Upam, da ti je moja voščilnica všeč.
Lepo se imej še naprej!

2 komentarja:

  1. Eva pozdravljena, hvala za obisk na mojem blogu.
    Luštno voščilnico si naredila. Sem pa pogledala nazaj in navdušena sem nad tvojim svečnikom, prekrasen je. Škoda, da ne objavljaš večkrat. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Brown Sugar, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši