23. 4. 15

Z bloga na blog


Naslednjo rojstnodnevno voščilnico prijavljam na izziv Z bloga na blog, ki ga prireja CRAFT-alnica ob praznovanju 5. obletnice.



27 komentarjev:

  1. Umirjeni odtenki izpadejo zelo elegantno! Všeč mi je tvoja voščilnica, predvsem ta velika številka, ki tako lepo "sije" iz voščilnice ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je preprostost in barvne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo všečna. Barve so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo všečna. Barve so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, preprosta eleganca.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi pri tebi mi je všeč, da si uporabila velike številke in krasen, umirjen papir. Lepa CAS voščilnica. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva voščilnica...preprosto elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo, lepa umirjena voščilnica. všeč mi je ozadje in dvojno odtisnjeno voščilo

    OdgovoriIzbriši
  9. Preprosta, pa vendar zelo lepa voščilnica, mi je res všeč. Pa papir imaš lep.

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je senca na napisu in številki v sivi barvi s črticami. Lepa barvna kombinacija in sestava posameznih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  11. čudovita;) všeč mi je kako si izrezala in okrasila številki

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je preprostost in številka res lepo pride do izraza. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. živjo :) Naredila si zelo lepo, elegantno voščilnico. Čisto posebna je, od vseh drugačna. Lepo si jo sestavila, ničesar ni preveč, ti dve perlici sta ravno na pravem mestu in številka je svetovna!

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala za lepe besede, ki si jih pustila na CRAFT-alnici :-)) In zelo lepo, ker si se nama pridružila na praznovanju!
    Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepo sestavljena voščilnica...zanimiva barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  16. Luštna voščilnica. Tole ozadje mi je ful všeč. Čudovit vzorček.

    OdgovoriIzbriši
  17. Super lepa voščilnica.
    Hvala, za tople besede namenjene Craft-alnici in hvala, da si se nam pridružila pri praznovanju. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  18. tudi jaz sem pomislila, da je to prav gotovo voščilnica za moškega ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasno ozadje in čudovita voščilnica. Dvojni odtis voščila je prva liga. :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. preprosta in prav zato zelo lepa

    OdgovoriIzbriši