26. 11. 15

Jelenček in srnica

Ojla!

Zadnje čase imam veliko več prostega časa kot ponavadi in zato sem se bolj posvetila svojemu najljubšemu hobiju - ustvarjanju. V glavi imam ogromno idej za različne voščilnice. Problem je te ideje pretvorit na papir. Ker sem bolj ali manj še začetnica in neizkušena, mi velikokrat kaj spodleti in na žalost moji izdelki pristanejo v smeteh.
Kljub temu pa nad ustvarjanjem ne bom obupala, ker v tem resnično uživam in še naprej se bom trudila, da bodo moji izdelki vsaj približno takšni kot si jih na začetku predstavljam.

Izdelala sem eno preprosto božično voščilnico v naravni rjavi in beli barvi, katerima pa sem dodala večno rdečo, brez katere v tem času enostavno ne gre.


Voščilnico prilagam v Galerijo meseca novembra.


Lepo se imej še naprej!

3 komentarji:

  1. Eva....nič ne meči v smeti. Zagotovo bi koga zelo razveselila...sami smo si res preveliki kritiki. Ne vem, kakšne so tiste, ki jih ni več...a tale je prekrasna. Hvala, ker ustvarjaš z Najlepšim parom <3.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za ta komentar :) In hvala, da nam omogočaš, da ustvarjamo s tabo in s tvojimi super izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa. Vsi smo enkrat začeli, ne meči jih v smeti, saj boš v njih videla svoje napredovanje.

    OdgovoriIzbriši